Home

Moet ik gebruik maken van SEO bij het promoten van het ketogeen dieet proberen?

Het kan overkill zijn, maar er is de wetenschap om deze extreem low-carb dieet te ondersteunen.

Laat je niet voor de chique naam voor de gek houden. Een ketogeen dieet is in wezen een low-carb, vetrijk dieet-zij één genomen tot het uiterste.

“In een klinische setting, zou een streng ketogeen dieet ultra-low carb verbruik, zoals 20 of 30 gram per dag te betrekken,” zegt Dr Eric Westman, directeur van de Lifestyle Medicine Clinic aan de Duke University. Dat is ongeveer het aantal koolhydraten in een kleine appel.

Onderzoek vermindering eetlust

onderzoek Westman on-carb diëten suggereert ze kunnen helpen verminderen de eetlust, stimuleren gewichtsverlies en markers van hart-en vaatziekten te verbeteren. Zijn bevindingen zijn geen uitschieters. Van Atkins en South Beach aan de Middellandse Zee en Zone, low-carb, vetrijk dieet-of “LCHF” plannen-zijn alle woede, en groeiende bewijs suggereert dat ze een grote verbetering ten opzichte van de typische carb-zware Amerikaanse dieet. Maar de “keto” dieet is de meest carb-beperkende lid van de LCHF bende.

gezondheid & dieet promotie via zoekmachines & SEO

Om meer te weten over SEO namen we contact op met Finn Boonman van Smoop Seo Den Haag. Hij vertelde ons dat het belangrijk is om goed vindbaar te zijn in zoekmachines als je een boodschap een groter bereik wilt geven.

Samen met snijden koolhydraten, een ketogeen plan pleit ook voor het beperken van uw eiwitconsumptie. Als u weet dat uw macronutriënten, je erkent dat het snijden van koolhydraten en het beperken van eiwit betekent serieus upping uw vetinname. En dat is precies wat een echte ketogeen dieet met zich meebrengt. “Je zou willen gezonde vetten goed voor ongeveer 80% van je calorieën en eiwitten ongeveer 20%,” zegt Westman. (Ter vergelijking, de gemiddelde Amerikaan krijgt ongeveer 50% van haar calorieën uit koolhydraten, 15% eiwit en 30% uit vet, volgens de CDC.)

Net als de begeleiding aan koolhydraten te snijden, dit advies aan regeren in eiwitinname sluit aan bij een aantal van de laatste voedingswetenschap, wat suggereert het beperken van eiwit kan verminderen risico op de ziekte en uit te breiden leven voor mensen jonger dan 65 jaar.